Alcudia

Hej hej :) nu sittar jag på sunwing resort Princessa, det är
ett hotell som tillhör vårat, här hålls alla shower till. Snart
började det en 80-tals show, med massa jätte bra låtar.

Hittills har semestern varit underbar. Eller det var molning
första dagen och så regnade det idag men solen kom fram 
på eftermiddagen. Oj nu sjunger dom Ronja rövardotter
på scen x) hehe. Idag har min lillasyster varit på minidisco och
hälsat på Lollo & Bernie som är Vings maskotar eller vad man ska
säga. Hon är väldigt blyg men vågade krama dom.

Jag berättar mer om semestern och visar bilder när jag kommer
hem, det är två dagar kvar.

Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Emma

alqudia! Där har jag också varit (:

2008-06-01 @ 21:22:39
URL: http://emmathereseekman.blogg.se
Postat av: glitterandbling

låter härligt! :)

2008-06-02 @ 19:14:14
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0