Kryssningen

Okej nu vet jag inte vart jag ska börja det hände så otroligt mycket.
När vi kom dit så åt vi smörgåsbord som var smaskens.
Därefter blev det taxfree där vi köpte massa gott. Jag, Robin & Dennis
började förfesta i våran hytt, sedan kommer pappa, bisse, Emelie & Thomas
och så fixar alla iordnin sig och vi sätter oss uppe på en bar och kollar på
lite shower.


Det är svårt att berätta allt som är roligt i en text så ja gör det i punktform istället.
 
-Blir jagad mellan alla hytter (haha) av någon läskig kille.
Jag udrar verkligen hur det såg ut.
Det va såhär jag kommer helt vanligt och ska gå till hytten
och så ser jag ett gäng läskiga killar som börjar viknka dit mig med sina pekfinger,
jag vänder mig om och går lite fortare sen kollar jag bak igen då börjar han
springa efter mig och jagar mig genom hela korridoren
och jag börjar själv springa viftandes med händerna och skriker HJÄÄLP

-Tobias 29 år idrottslärare hahah x), orkar inte förklara det men de va kul ;) 

-Dennis är full så han knappt kan gå, och väldigt beroende efter att hitta
en tjej och så pinsamt som det var springer han efter alla som går förbi ;s

-Dans med en döskalle

-Hahah jag skulle kolla ut genom ett fönstrer och såg inte att det var en
 ruta som var lite närmare så det bli världens knock och ja jag har nu
en bula i pannan ;P, och såklat börja allt skratta (pinsamt).

Nu kommer jag inte på något mer men det hände så himla
mycket så det är svårt att komma på när man ska skriva ner.

Här är lite bilder

  
  



Kommentarer
Postat av: johannah

åh, jag älskar kryssning! men det är inte så lätt att åka på såna när man bor i malmö /:

2008-02-24 @ 13:49:45
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Svar: Johannah

Ja visst är det kul =)
nej det är ju inte så lätt när man bor så långt bort =/

2008-02-24 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0