Regn Hos Mig

Javisst det regnar ju. En anledning till att bara sitta inne om dagarna.
Okej visst jag brukar oftast göra det annars med, om jag inte får nått ryck
och går en promenad (händer sällan). Det här är inte bra jag måste börja
röra på mig. Annars sitter jag här ensam på landet, rumpan och låren växer.
NEJ jag kan inte låta det hända. känner att jag va mer aktiv i våras då
simmade jag iaf 1-2 gånger i veckan. Jag kanske ska börja igen, och Marta
vad hände med vår träning som vi försökte med?

Jag funderar på att åka och handla lite julklappar imorgon efter skolan.
Det låter som en ganska bra ide, jag giller dock inte att slösa alla pengar
på julklappar när jag själv behöver nya skor och kläder. Men det känns
ändå som ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0