Idol final 2008

Alla vet väl att Kevin vann.

Igår var jag och Marta på Idol finalen. Vi stod på Alices sida av scen
snett bakom Juryn. Kvällen blev riktigt lyckad. Först när vi kom till
Stockholm åt vi mat i Kungshallen sen åkte vi till Globen.

När det var reklam sjöng Robin Bengtsson, Anna Bergendahl, Johan Palm
och Robin E, jag tror att jag inte glömde någon.

Jag måste bara säga också att Ola Svensson inte passar i lockigt hår.

Här är de få bilderna jag tog, resten tog vi med Martas kamera så de kommer
så fort jag har fått de.

Kevin sjunger



Kommentarer
Postat av: erika

fina bilder!

jag var också där, kolla gärna in på min blogg på bilderna.

fick du bilder på alice? :)

2008-12-16 @ 19:22:35
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0