Marta Dag <3

Hejsan, nu sitter jag hemma hos Marta som håller på att fixa
iordning sig. Hon ska nämligen på kalas hos sin kusin. Igår
simmade vi på dagen och solade. Vi åkte hem till henne vid
5 tiden. Vi tog lite kort ute eftersom det va så fin väder. Sen
har vi också kollat på två filmer som vi hyrde. Step Up och
He`s The Girl (som vi båda redan sett), båda filmerna är riktigt
bra.

Bilder: Efter simningen ;)


I Fredags kväll åkte jag till en vän i stan. Vi gjorde inte något
speciellt, gick en lång kvälls promenad och kollade på
The Notebook (äntligen har jag sätt den, men inte hela)
vi såg inte klart hela för vi somnade. Men jag får se klart
den någon annan dag :)


Fler bilder kommer när jag kommit hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0