Onsdag

Hejsan! igår sov jag hemma hos Fanny, jag hade en jätte trevlig
kväll. Vi kikade på Moulin Rouge, grillade marshmallows och
bakade kladdkaka, sen innan vi skulle sova kollade vi på
Fucking Åmål x) hehe de va länge sen man såg den filmen.
Och så måste jag kommerntera att 90-talet hade ingen stil alls
på käderna.
 
Idag hämtade mamma mig och Fanny så åkte vi till Ikea och kikade
lite. Köppte hem klädgaljar som behövdes, och på hemvägen i
Enköping köpte jag en klänning. Den va lite stor men var på rea
och fanns bara i stl L (har S annars), så jag köpte den ändå ;) man
kan ju alltid be grannen att sy in den lite :)

Nu ska jag äta mat :) Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

håller med!

Tackar för rösten!

2008-08-06 @ 17:26:53
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0