Hemma från bröllopet

Hejsan, jag vet att jag borde kanske sova nu, har precis
kommit hem från bröllopet. Det var en jätte fin sermoni i
kyrkan och efterfesten var jätta kul. Dock blev inte kvällen
som planerat. Jag skulle ju egentligen åkt till strängnäs,
jag är fortfarnde lite arg över att jag inte kunde få någon skjuts
dit som det var planerat. Så jag var tvungen att åka hem och
nu sitter jag här.

Jag lägger in bilder imorgon, och berättar lite mer och efterfesten.
Nu ska jag sova GOD NATT :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah ja tänkte väl haha lördag lixom haha.. åh härligt skulle också vilja praktisera i en affär typ men de blir konditori för mig, ska baka och stå i sigtuna, vilken åhléns är du då då? :)

2008-08-03 @ 10:44:58
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0