God morgon

Idag vaknada jag sent mot va jag brukar ;) beror kanska på
att jag la mig lite senare också. Innan jag skulle sova kollade
jag på sista avsnittet av Beverly Hills säsong 4. Glömde bort
att de sista avsnittet alltid är längre (så de blev sent).

Idag är de fredag :) älskar fredagar det är min favorit helg dag.
Jag börjar vara lite nyttig nu så jag äter bara godis på fredagar
och lördagar. Så eftersom det är fredag idag är det Godis dags.

Mums vad de här såg gott ut :) man kanske ska vara nyttg ikväll ändå :)

Kommentarer
Postat av: [elina]

Oj det där såg asgott ut :D Kanske borde köpa lite frukt ikväll :P

2008-08-08 @ 12:17:51
URL: http://heretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0