Gammal mobil

Min syster ska låna min gamla mobil så länge till hennes
är lagad eller tills hon köper en ny. Innan hon fick den kollade
jag igenom den och ränsade. Det va riktigt kul, massa gamla
minnen, filmer, ljud inspelningar och riktigt roliga sms. Jag
överförde allt till datorn men filmerna och inspelningarna funkar
inte (tråkigt).


Lite bilder:
1. jag och Lisa på The voice (2 år sedan)
2. Elinor & Jag påväg till skolan (jag la märke till hur jag sminkade mig) ;o
3. Jag, Lisa & Ellen, sitter på en parkbänk och vilar oss.
 

1. När jag träffade Mimmi fär 3 år sedan och då hade vi inte sätts
sen vi gick i 6:an eller 7:an ungefär.
2. I Fj-100 skolan (sista året) på bilden Johan. Roligaste minnerna
får den skolan x)
3. Ellen, Lisa & jag. lägg märke till tampongen som är på fönsterrutan.
Vi märkte själva den efteråt. Och föresten va jag väldigt rund i ansiktet.


Alla bilder är bara helt underbara minnen. Det va super kul att kika
igenom allt.


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Hehe tack det samma=)

2008-08-26 @ 19:55:46
URL: http://kimza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0