Torsdag

Okej, jag sa ju igår att jag skulle berätta min dröm om jag kom ihåg den.
Och ja jag kommer ihåg den. Den var en väldigt kosnstig.

Det började med att jag hade sovit över hos min farmor, dagen efter så
bäddade jag sängen för att gå en promenad med henne. Promenaden blir
tydligen inte av för helt plötslig spelar jag Emelie och Dennis dataspel
på jätte små datorer. Det kommer som en stort ljus och vi kommer in i dataspelet
haha xP. Det var ett jätte stort rymdskepp som vi blev jagade av rymdmänniskor i.
vi springer så fort vi kan men alltid i minna drömmar när jag blir
jagad så kan jag inte springa lika fort (det går väldigt sakta). Vi kommer iaf ner i en
källare öppnar en dörr och där sitter massor med rymdvarelser som äter pizza.
Och där vaknade jag av den fruktansvärda klockan som ringer.

Jag drömmer alltid konstiga drömmar måste jag säga xP
I mina drömmar kan jag bland annat bli jagade av riddare från att
vara tillsammans med snyggingen Ben Mckenzie (oc skådespelaren). Hehe
 

Ha det bra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0