Strängnäs

Från fredag till nu har jag inte varit hemma alls, I Fredags direkt
efter skolan så åkte jag till mimmi som är en barndomskompis.
Det har varit en jätte kul hleg.

På fredagen så åkte vi upp till höjden där vi grillade med hennes
kompisar som var jätte trevliga, jag kände mig inte alls utanför
fast jag bara kände mimmi. Lite senare på kvällen kom det flera
folk, vi lyssnade på musik och pratade. Sen kom Andre 
& Dennis och hämtade oss för att vi skulle till macken och
köpa batterier till min kamera och kontant kort till mobilen. Kvällen
förtsatte väldigt bra + massos med knäppa sms.

Pappa sover och jag
fryser jätte mycket får
jag låna ett par
strumpor?:) lite
pinsamt men jag fryser 
så mycket. Kram

Hahah xP
  
 

På lördagen, vaknade vi väldigt tidigt trots gårdagen, det kunde
kanske bero på att alla låg så trångt. När vi vakande gick
vi och badade, sen fixade vi oss in för en till kväll.
Vi förfestade hemma hos en vän till mimmi sen skulle
vi till någon fest bland höghusen men det blev inte så pga allt
regn. Den kvällen var vi i säng skaplig tid ungeför 00.00.

  
   

Söndag vi vaknade 12.30 hur skönt som helst att sova ut.
Vi åt frukost och 13.00 kom pappa och hämtade mig för att
åka till Janne och fira han.

Och nu sitter jag här och väntar på maten :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0