Onsdag

Igår var jag med Marta därför skrev jag inte så mycket. När vi kom hem
till henne vid fem så körde vi lite yoga ;) och där blev det mycket fnitter.
När vi upptäckte att klockan var mycket började vi laga mat och jag kan helt ärligt
säga att vi inte är några mästerkockar, Marta hade sönder en porslingskål
och så brände hon bordet och jag misslyckades med currysåsen, vi lyckade
även ta bort riset innan det ens var klart så vi satte tillbaka det (som man inte ska).
Jag kom hem ungeför vid 10.
 
Jag & marta sommaren 2006 <3



Idag så har vi varit på studiebesök med klassen på Uppsalas nya tidning.
Det var rätt så kul, vi fick vara i grupper och göra en första sida till tidning
det var som en liten tävling. Min grupp kom på 2:a plats så bra var vi ;P.
Efter studiebesöket gick vi lite på stan och sen var vi tvugna att mötas vid
kyrkan för att kolla på den. När vi kommit hem ifrån uppsala simmade
jag & Johanna :) vi simmade längre än planerat eftersom det kom en riktigt
snygg kille, så vi blev lite peppade av han och orkade därmed mycket mer.

Nu har jag precis kommit hem för dagen och har äntligen chansen att ta det
lugnt som det känns som om jag inte har fått gjort på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0