Nu funkar bloggen igen

Ja vart slutade bloggen funka jag tror att det var i söndag.
I lördags festade jag ju det var kul, det hände inte så
mycket konstiga saker fast vi var i strängnäs.
Det som var kul var att vi va på samma fest som
några gamla klass kompisar eller jag dom gick
i B och jag i A. Sen så fick vi skjuts hem när klockan
kanske var 3 på natten och eftersom man skulle ställa
om så va den väl 4.

Igår fyllde ju min mamma år, i present så fick hon biljetter
till musicalen The sound of music. Det var kul att ge henne
något så speciellt, hon blev jätte glad och rörd.
Så den 25 april ska hon och jag åka till västerås för att
kolla på den ska bli jätte kul.

Idag är det inte heller Gossip Girl, usch för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0