Marknad

The sound of music
   
Bilder innan sound of music


Tivoli ;)
det var mycket folk och jobbigt att komma fram på marknaden
men det är ju alltid så. Medans mamma stod i kön med Wilma som skulle
åka "masken", så passade jag och Emelie också på att åka en karusell ;)
Gubben som skötte karusellen flirta lite med oss. När han tagit våra biljetter
så tog han min hand ;o jag trodde att han skulle hälsa på mig men istället
gav han deskret tillbaka biljetterna :) hehe.

Jag måste också berätta att jag var hur klantig som helst. Wilma skulle
"fisk upp en påste", jag skulle bara peka och fråga vilken påse hon ville ha,
och kroken på spöt fastnar i påsen och vi hade inte betalat än, tanten
som bara stod där märkte inte ens, jag gav fort spöt till mamma så hon fick
stå och hålla i det. Dom anda påsarna ramlar nästan som stod framför.
Snacka om det var pinsamt, jag kunde inte hålla mig för skratt XD

  
Jag smygfotade påsarna.
Andra bilden är på Wilma som åker karusell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0