Hemma igen!


Hemma igen! Jag sittar och lyssnar på lite musik och tar det lungt.
Jag fick tre par strumpor av mamma efter teorilektionen, strumpor
är en sån saka som man behöver väldigt mycket av (jag iaf), jag är 
otroligt bara på att få hål i mina strumor det går hål väldigt fort faktiskt.

Teorin gick inte som dans på rosor direkt, jag va trött och seg så jag hängde
inte riktigt med.

Imorgon har jag min sista uppgift i telefonförsäljning (ett ämne i skolan så ni inte
tror att jag jobbar med det Aldrig!) det innebär att jag ska ringa till maggan och
försöka sälja en vara till hennes "företag". Klart så är jag nervös hon är jätte
läskig och frågar alltid ut en. Jag önskar mig lycke till ;P

Nu ska jag ta en macka och sen kolla på film som jag alltid gör innan jag ska sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0