fobi för spindlar

Jag och mamma sitter i vardagsrummet och kollar på Power Of 10.
Jag lutar mig sakta bak i fotöljen och ser upp i taket med ögonvrån.
Jag tror jag aldrig reagerat så fort för något jag sett på så kort tid, jag
hoppar ur fotöljen så fort jag kan och skriker av reaktion
(då reagerar såklart mamma också). Vad va det då som va i taket som
skrämde mig, Jo en stor äcklig spindel. Mitt hjärta dunkade av skräck.
Tänk att något så lite kan skrämma folk så himla mycket. Efter ett
tag säger mamma: Hur ska du våga åka till Linda (kusin) i USA 2 veckor
om du är rädd för spindlar här i sverige som inte ens är giftiga. Och då
började jag själv tänka fy vad läskigt men dit ska jag ändå.

Kommentarer
Postat av: carro

ja det är ju verkligen underbart
att resa :D

2008-04-07 @ 07:22:58
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0