Drömmar

Drömmar kan beskrivas i tusen ord: Hat, lycka, kärlek, fred, harmoni
jag kan säga massor. Vissa personer tror man bara finns i drömmar,
det sägs att drömmer man samma ska fler än tre gånger slår det in.
Det har det inte gjort för mig kan jag säga ;p Jag brukar ha många bra
drömmar men sedan har jag vaknat mitt i det bästa och insätt att det inte
är så.

Drömmar är även dåliga. Har du någonsin drömt att du faller ner från ett
stup och det verkligen suger i magen, du faller fort och precis innan du
slår i marken vaknar du.

Jag hoppas att alla drömmer något riktigt bra inatt. Om jag kommer ihåg vad
jag drömde inatt ska jag berätta det imorn. God natt igen ;) <3


image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0