Cykeltur

Idag blev det en liten cykel tur innan Ugly Betty, jätte skönt
att få röra lite på sig. Vi var ute hela familjen och stannade
vid skogen så Wilma fick leka lite. Det var verkligen jätte
fint ute, solen höll på att gå ner och i springorna mellan
granarna kom solstrålarna fram, jätte mysigt. Kondisen då
jo den var bättre än jag trodde :) det var knappt ansträngand alls.

Imorgon är det valborg då :) jag ska först till Uppsala och därefter
till Sala ;) dagen och kvällen spenderar jag med Marielle, Nathalie
& Josefin, eller josefin följer inte med till Sala. När vi kommer till sala
ska vi till min faster först och lämna våra väskor full med packning eftersom
vi sover över hos henne :) sen blir det väl ut och kolla på folk ;)

image181
En mysig lite gränd i Strängnäs som är en väldigt fin stad :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Du får ha en bra valborg :)

2008-04-29 @ 21:39:52
Postat av: Svar:Tina

Tack detsamma :)

2008-04-29 @ 21:41:13
URL: http://ewelinaas.blogg.se
Postat av: alexandra

bilden såg supermysig ut! =)

2008-05-01 @ 12:01:25
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0