Bic Runga : Sway


Gillar den här låten, den har många bra minnen, det påminner om musikfesten 2006
när vi gick i nian. Musikefesten var det roligaste på skolåret, och samma så
kulturveckan då man fick välja bland massvis med olika saker som man skulle
göra i en hel skolvecka. Jag och Lisa valde att vara med i musikfesten som 
konfrancer (vet ej hur det stavas) tillsammans med Astrid, Linda, Micke, jonas och mathias 
jag hoppas jag inte glömde bort att säga någon nu. Men iaf musikfesten var en rolig
föreställning där elever fick sjunga och med roliga små underhållninger mellan låtarna 
som vi då gjorde. Jag glömmer absolut inte när Jonas, Micke och Mathias strippade.

     
Här är en bild på strippningen :p Linda och Astrid sjöng en omgjord variation
av "What a Feeling" haha gud va kul det var.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0