You are so, Jag vet inte vad........

God kväll, Hur mår jag just nu? inte bra. Jag är faktiskt
lite nere. Det där med H som var så bra är tydligen inte
det längre. Jag råkade fastna för han av misstag, jag
försökte att inte göra det men det gick inte. Och så bra
som allt var för 13 timmar sen, så trodde jag verkligen att något
mellan oss stämde. Men nej, jag vet inte hur det är. Nu ska
jag inte tänka på han. Jag får försöka spola ner han från min
hjärna.

Alldeles nyss innan vi kom hem och när solen fortfarade stod
uppe satt vi vid hamnen och åt glass som Mimmis mamma
bjöd oss på. Efter det blev det massa skoja och prat. Nu har
även Mimmi & Patricia börjat sjunga Lollo & bernie sången som
min lilla syster sjunger på hela tiden. Så jag hör den vart jag än är.

Nu ska jag och Mimmi kolla på 27 Dresses. Ha det bra God natt.
Och så ska jag försöka tänka på något annat än H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0