Tisdag

Hejsan, jag har precis kommit hem till pappa ifrån
Aspö, jag badade lite med Lina & Leo sen blev det även
lite sola. Vädret idag är ju strålande. På Landet (Aspö) såg
jag en huggorm =/ snacka om att jag blev rädd, den slingrade
sig precis framför mina tår när jag gick upp för stentrappan till
stugan.

Kvällen igår vet jag inte vad jag ska säga om, kanske Bevsikelse
är nog ordet som passar bäst. Vi åkte till Sanda, samma ställe
som vi festade på i lördags, vi skulle basta och bada lite tunna,
kvallen började lyckat men blev sedan en "besvikelse".

Nu ska jag snart ner och köpa glass med småsyskonen :) Ha det bra!
Blider kommer som sagt när jag kommer hem till Mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0