Tisdag

Hej hej, igår blev det inte bara till att sitta hemma som jag trodde.

Jag åkte till Mimmi och H (Henke) som är min vän iaf. Jag och

Mimmi kollade på Narnia Prins Caspian efter de kollade vi på
uppträdande i Ugglans park. Sibel var där och sjöng, jätte duktig.
När der var slut där handlade vi chips, åkte hem till Mimmi, pratade,
spelade spel och hade jätte skoj. Sen var det inte meninge att åka till H men
det blev så. Där kollade jag, Jocke och Henke på nån film som jag
inte fattade någonting av.

Idag har solen varit framme lite då och då ;) härligt. Jag åkte till Mimmi
när jag vaknade. Nu sitter jag hemma, väntar på mat och sen beger jag
mig till andra sidan bron igen.

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0