Onsdag

Hejsan, igår åkte jag och Mimmi till Enköping, inte för att
åka till mig utan för att hälsa på hennes mamma på jobbet.
Vi åkte sedan hem med henne till strängnäs igen. Vi hyrde
två filmer som vi kollade på, eller vi såg klart första sen
somnade jag i början på den andra. Jag skulle sovit hos
pappa men det blev sleepover hos mimmi istället. Idag när
jag vakande var jag helt själv hemma hos dom, jag känner
mig hemma där så det var ingen fara alls.

Vädret idag är stekande hett, när jag skulle gå hem till pappa höll
jag på att svettas ihjäl, och när jag kommer till bron, jag ville inte
tro att det var sant men såklart var de jag som skulle få bro-
öppning, andra dagen i rad. Och med samma värme som dagnen
innan, så två dagar irad har jag stått på born och stekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0